Na ovo pitanje odgovor možete potražiti upravo na društvenim mrežama. Ukoliko vidite da je vaša konkurencija već prisutna, onda je svaki dan vašeg odsustva prednost za njih. Ukoliko vidite da ih nema, onda je svaki dan šansa da time što ćete biti prvi, dođete do novih korisnika vaših usluga ili kupaca.
Prema istraživanjima, prosečna osoba na dnevnom nivou provede 145 minuta listajući neke od najpopularnijih društvenih mreža (Instagram, Facebook, LinkedIn), posmatrajući sadržaj koji odgovara baš njemu/njoj želeći da ostvari neki oblik komunikacije kroz lajkovanje, šerovanje ili komentarisanje.
Broj ljudi do kojih može da se dopre putem Facebook oglasa iznosi 3 miliona.
Prosečan korisnik mesečno na Facebook-u klikne na 25 oglasa.
Broj ljudi do kojih može da se dopre putem Instagram oglasa iznosi 2,1 milion.
Broj ljudi do kojih može da se dopre putem LinkedIn oglasa iznosi 860.000.
Društvene mreže su postale svakodnevica u životima svih. One odavno ne služe samo za praćenje prijatelja i zanimljivosti, već donose ogroman novac i benefite svima koji ih razumeju i umeju da komuniciraju sa svojom ciljnom grupom.
Pored velikih kompanija, društvene mreže su jako moćne i za male biznise i one koji su u procesu nastajanja jer sa dobrom strategijom, konstantnim praćenjem trendova i kvalitetnim nastupom može se parirati gotovo svima.
Kada govorimo o ceni, one su najpovoljnije sredstvo za reklamiranje sa ubedljivo najmoćnijim alatima za targetiranje određene ciljne grupe.
Društvene mreže se dinamično razvijaju u svim pravcima. Ono što je danas radilo, ne znači da će i sutra funkcionisati na isti način i donositi rezultate. Biti u korak sa svim trendovima je ono što profesionalce razdvaja od amatera, a s obzirom na mogućnosti koje socijalne platforme imaju, pogubno je ovaj segment prepustiti nekom ko nije svakog dana 100% u ovoj oblasti.
Dobra ideja i realizacija su dve faze koje su podjednako važne. Kada razmišljamo o ideji, to uvek radimo u timu kako bismo bolje sagledali sve aspekte. Za realizaciju su zaduženi dizajneri sa višegodišnjim iskustvom koji će zamisao prilagoditi ciljnoj grupi kojoj se obraćamo na određenoj platformi.
Naša poslovna filozofija je takva da želimo dugoročnu saradnju i zajednički rast sa našim klijentima. Pored iskustva na velikom broju realizovanih projekata i sa preko 45.000 € potrošenog novca na promocijama na društvenim mrežama, posvećenost poslu je od izuzetne važnosti i mi je bezrezervno pružamo. Svesni smo da posao ne sme da snosi posledice i zato smo uvek tu za naše klijente na koje pre svega gledamo kao na poslovne partnere.